Kızım 9 aylık olacak dişi patlamış nerdeyse ama ıkı gündür aşırı huysuz ve ateşi var ilaç verıyorum fakat yine 38 e yakın ateşi bi normal oluyor bi yukselıyor ateşi.7 tane dişi var suan birden fazla çıkaracak sanırım daha oncekınde de böyle oldu ıkı dış patladı ama bır gece ateslenmıstı.başka bısey olabılır mı acaba bılemedım