Dostlar dostlar 11 aylık bir kızım var öğlen uykusu max yarım saat 2 kez, sabah 7.30da başlıyor mesai gece 12ye kadar. ne dinlenmeye vaktim var ne oturmaya, ne iş yapmaya. Her şeyi yetiştirmeye çalışmaktan, her şeye yetmeye çalışmaktan çok çok çok yoruldum. Bunlardan şikayet edince de suçluluk duyuyorummm😮💨 uyku düzenini nasıl oturttunuz Allah için yardım edin😂😂