Aynı şeyleri her bebek yaşıyor bu aylarda. Doktoruma sorduğumda hem tükürük bezleri gelişiyor bu ay hemde ellerini keşfediyor sakın elini ağzından çekmeye çalışma demişti. Öncesinde sürekli elini çekip emzik veriyordum artık bıraktım bende kesfetsin diye. 4. Aydayiz hala aynı ne bulsa ağzına götürüyor, ama ayrı bi tatlılar 🥲 Rabbim güzelliklerini güzel günlerini göstersin inşallah 🌼