Linaamom Kızlar Golden goat kullanıyorduk bebeğime bugün doktor kontrolü vardı o mama çok iyi bir mama değil dedi zaten gazı için kullanıyorduk Hipp Cambiotik kullanabilirsin dedi kullananlar memnun mu gaza iyi geliyor mu?? Mama kilo aldırıyor mu??
B_KUCUKAVCU Linaamom 5 ay 24 günlük bebegim doğduğunda aptamil kullandım 10 hun kabız ve gaz yaptı daha sonra hipp combiotige geçtim ne gaz problemi oldu nede kabızlık biz çok memnun kaldık tabi mamada bez gibi bebekten bebeğe değişir
Aykizz Bende kullanıyorum. Bebeğim 56 günlük, kilo anne sütü ile beraber kullanıyorum. Günde 3 kez 60 ml veriyorum. Kabızlık problemi hiç yasamadim. Zaten piyasadaki en iyi mama
Canimbeybim Bizi aşırı aşırı kabız yaptı nasıl bırakacağımızı şaşırdık resmen kızım ıkınmaktan ağlaya ağlaya bi hal oldu. Tamemen deneme yanılma yöntemiyle bulmak lazım herkese aynı etkiyi yapmıyor 🤷🏻♀️