Emell2 olabiliyor, iyi yada kötü bakmasına gerek yok bazı insanların gözü değiyor. Bende fotoğraf ekledim akşam, 1 saat olmadan 33 aylik oğlum her zaman yediği keki yerken boğazında kaldı tıkandı ve ömrümden ömür gitti 🤷🏻♀️ ay olarak söyledim ki hani yaşı büyük, ve kek parçası 🤷🏻♀️