Gkcylmaaz bence yüzde elli öğretmek kalan elli de çocuğun yapısı ile alakalı olduğunu düşünüyorum ben de. 7 ay 28 günlük kızım , mama , dede , baba sanırım arada da anne gibi bir şey diyor. Gel gel yapıyor bir iki gündür de çak yapmaya başladı . Sürekli ama sürekli bu sekılde ona söylüyorum ve sürekli bu hareketleri yaptırıyorum. Bu sekılde sürekli yapıyorsanız eğer bebegınızın yapısı gereği böyledir , bazı bebekler geç bazıları erken işte 🥰