Tugce Merhabalar, kuyu suyu olan bir yere taşınıyoruz. Mutfağa bağlatmak istiyorum. Konu hakkında bilgim ve Bilgi toplayacak zamanım yok. Bana yardımcı olur musunuz? En iyi marka-modeller nelerdir? Maliyetler nasıldır?
Dolores Tugce rowax marka kullanıyorum memnunum, 1 yıl önce 1700 gibi bir fiyatı vardı şu an ne kadar bilmiyorum.
Esila15 Tugce araştırmalarımız sonucu waterbox kullanmaya başladık . Memnunum . Kare olan türden kullanıyoruz . 4bin lira civarındaydı . 5-6 ay olmuştur
Tugce Nurellaaaa Esila15 Dolores Teşekkür ederim. Peki kaç litrelik ve motorlu mu kullanıyorsunuz? Hızı yeterli oluyor mu?
lceLady Tugce İhlas güvenilir bence bilindik eski bir marka. Zaten kendileri gelip söylemeden testini yapıyor yanınızda
poncikci Tugce LG marka taktırdım 5 filtreli, 8 litre 1 hafta oldu gayet memnunum kokusu tadı gayet güzel, benimki motorsuz, motorlu genelde basınçlı su olmayan veya yüksek katta oturanlara takılıyor, 2250ye taktırdım
bikerem Tugce yillardir aQua İstanbul kullaniyorum,8 litre depolu. Su an fiyati 5400 civari( dolar bazinda satiliyor). Yillik filtre degiimi gecen yil 200tl idi.
Tugce bikerem Aqua ve rainwater en iyileri diye biliyorum. Yüksek bütçe bir ürün ama güvenmek istiyorum. Tadından memnunsunuz değil mi?
bikerem Tugce o halde şöyle de soyleyim bu cihaz digerleri gibi osmoz su yapmiyor yani digerleri zararli bakteriyi oldururken yararliyi da öldüruyor. Aqua zararli mikroorganizmayi yok ederkrn yararli mineral ve partikullere dokunmuyor. Erikli bi osmoz su biliyor musunuz pysa ne kadar guveniriz ama sifir zararlı mineral. Bu cihaz ph dengesinde Türkiyedeki ilk 3 marka suyu ile ayni oranda stabile ediyor. Hangi cihazi alirsaniz alin kurulumda evde 4 5 marka guvendiginiz su bulundurup hepsine olcum yptirun aradaki farklara inanamazsıniz. Oldukca memnunuz tadi kokusu vs. Bu arada hidrobiyoloji( su urunleri mühendislik bolumu yan dal yaptigim icin su kalitesinden bu kadsr bahsettim😁)
Razuuuuuum Kızlar su arıtma satış şubesinde muhasebeci olarak çalıştım uzun bir süre 1 yılı geçt ayrılalı şuan fiyatları görünce şok oluyorum 1500 e satılıyordu arıtma ve geliş fiyatı sadece 300 liraydı o zaman filtreleri adet başı 100 liraya değişiyorlardı gelişi 10 liraydı acıyordum bazı müşterilere zor durumda kalıyordu dayanamadım çıktım
Nurellaaaa Razuuuuuum ay gerçekten mi 🤦🏻♀️ geçen sene filtresi 100₺ den değişti bu sene kim bilir kaç katı inanmıyorum ya neden o fiyata satılıyor peki
Tugce bikerem Yorumunuz için minnettarım. Konuya hakim olmadan en basit ürünü satın almayı dahi sevmezken ani olduğu için uzak kaldım. Aquayı duymuştum ama yorumunuzdan dolayı içime sindi. Evimiz 15. Katta olacak. Motorlu bir model olması gerekiyor zannedersem. 8 litre ile bulaşık yıkamak mümkün olur mu? Bebeğimin bulaşıkları için sadece
bikerem Tugce simdi bakip yazacagim Taa kac yillik,model no ya da ismi goremedim ustunde resmini atayim. Ustundeki numaralarla iletişime geçebilirsiniz dilerseniz,
g-k-s0212 Tugce ihlastan aldım ben memnunum bakımları yapıldığı sürece uzun vadede kullanılan bir ürün çevremde çok kişi de aldı