2 ay 5 günlük kızım var. Göğüslerim eskisi gibi sert olmuyor bu sizce normal mi? Bir de 2 buçuk saat emmesin mesela sağ göğüsüm sertşeşiyor süt doluyor bazen kendi kendine akıyor ama sol taraf gevşek kalıyor, süt geliyor ama gevşek. Yaşayanlar var mı?