Kızlar selam size bir sorum olucak.
Bebeğim 1 yaşında henüz alt ön 2 dişi çıktı. Üst dişleri geliyor sanırım baya kabarık. Bugün diş eti kanadı. Elinde kumanda vardı kumandayı ağzına soktuktan sonra kanamaya başladı. Diş çıkarma döneminde diş eti kanaması ile karşılaşan var mı? Doktora götürdüm doktor emin olmak için bir sürü test istedi kanamanın altında yatan farklı bir neden var mıdır yok mudur önlem için. Tedirgin oldum. Şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim🙏🏻