Kızım 5 ayına kadar kakasını hergün düzenli yapan bi bebekti ondan mı bilmiyorum sağlık ocağının verdiği vitamini 2 gün kullandım bebeğim 2 gün çok ağladı kıvrandı sonra kakası 3 4 güne çıktı ek gıdaya başladığımızdan beride bebeğim yine 3 4 günü buluyor geçiyorda 8 aylıkken doktora götürmüştüm karın filmi çekildi bişey çıkmadı fitil verdi kullandım onunla yapmıştı ama alışmasın diyede devam etmedim 1 yaşındayız kakasını katı yapıyor bazen biraz ağlıyor zor yapıyor kabızlığı nasıl düzeltirim