Eloo005 Almamız vermemiz şart mı acaba. Eczane çok önemli değil isteğe bağlı dedi. Her gün kefir kemik suyu yoğurt veriyorsanız almanıza gerek yok dedi. Öyle mi
MelisaGoktugMommy Eloo005 yani genelde cocuklari ishal yapiyor yogurt kefir iciyorsa kullanmayabilirsiniz
Sadem01 Eloo005 antibiyotik kullanınca hemen kakayi etkiliyor.bagirsak florasını koruması için yazmıştır Dr.
Zormama Eloo005 bagirsak florasini korumak icin veriliyor 2 ay gbi bi sure kullanmaniz lazim tabi antibiyotikten sonra ishal gbi durumlar olmadiysa vermeyebilirsiniz, bir de anne sutu mu aliyor bebeginiz kimi doktorlar anne sutu alan bebekler icin gerek olmadigini soyluyor. Biz kullanmistik cunku bagirsak florasi bozulmustu ishaldi.
Eloo005 Zormama yok ishal olmadı anne sütü alıyor kefr veriyorum hergün yoğurt yediriyorum. Birtek bazen büyük tuvaletini yaparken zorlanıyor yapamadığı zaman oluyor o yüzden almammı gerekiyor acaba diye yazmak istedim
Mimoza-kizim Eloo005 ben kullanmistim canim ishal gibi olmustu 1 hafta kadar kullandim prebiyotik sonra duzeldi
eflatunkedi Mimoza-kizim merhaba, prebiyotik ne kullanmıştınız acaba, Doktor mu söylemişti.. bir de bebeğiniz ne kadarlıkti? Benim 3,5 aylık bebeğim ishal gibi bir kaç gündür, antibiyotik kullanmıştk
Mimoza-kizim eflatunkedi merhaba enterogermina kids kullandik evet doktorumuz onermisti ne kadar kullaniyordum hatırlamiyorum onu eczane soyler zaten benm kizimda 4.5 5 aylik flandi yanlis hatirlamiyorsam ishali hemen gecirdi ishalden dolayi poposu pisik olmuştu pisik kremleri gecirmedi en sonunda trosyd krem kullandm pisik olursa kullanabilirsiniz doktorun onerdikleri bi ise yaramamisti eczaci bunu onerdi 1 gunde gecirdi aklinizda bulunsun pisik olur belki diye paylasayim dedim 🥰🥰 cok gecmis olsun