Smnrsmnr Kızlar ankara da yaşıyorum. Yatak odamız balkonlu cam yok. Gece çok sıcak oluyor. Kapıyı açsak bebek üşür mü. Gece sabaha kadar acaba?
Deletedmom_21 Smnrsmnr açmayın yenidoğan bebekler arne karnındaki sıcağa alışık çok sıkı da giydirmeyin isilik olur ama çok incede giydirmeyin çabuk hastalanmaya meyilller hem sabaha karşı hava soguyor gerek yok yani
Smnrsmnr Deletedmom0099 Kuzeybabyy Deletedmom_21 SunnyG En iyisi açmayayım. Hanı merakım oda bunalıyor mudur diye evimiz çok sıcak
SunnyG Rüzgar direkt vurmuyorsa açabilirsin. Ben o günlerde açıyordum yatak odasındaki Fransız balkon kapısını. Bebeğin ensesine bak. Sıcaksa üşümüyordur.