Pericikk Ozgeayazmuhammed kaynatıp soğutup bir şişeye dolduruyorum mama için o şişeden alıp ısıtıp kullanıyorum
GizemAtmc Ben kaynatıyorum soğutuyorum, 14 aylığız artık kaynatmadan versem acaba sıkıntı Yaşar mıyım🧐
limonkolonyasi Ozgeayazmuhammed kaynatıp cam şişeye koyuyordum mama yapacağım zaman ordan alıp ılıtıp mama yapiyordum
Arslanyasar Çeşme suyu hiç bı şekilde vermedim , mama ve içeceği suyu da bu haftaya kadar kaynatiyordum valla artık kaynatmiyorum ya .
kirmizibalikgolde Ozgeayazmuhammed bende kaynatiyorum soğuyor Bi cam şişeye koyuyorum . Mama yapacağım zaman cezveye koyup ısıtıyorum.
Ali_asaf_10 Ozgeayazmuhammed kaynatiyorum. Bence kaynatın ne kadar güvenilir bilinmez garanti olsun. Ben kaynatıp biraz termosa koyuyorum ılık kalıyor o gün yetiyor siz de öyle yapın ısıtmakla ugrasmazsiniz
Nur1212 Ozgeayazmuhammed kaynatıyorum cam sürahiye koyup mama yapacağım zaman ısıtıyorum. bence kaynatılmalı
MinelAskEla Ozgeayazmuhammed mama verdiğim zamanlar kaynatıp dinlendirir sonra ılıtıp mamaya katardım ben