Kızlar daha önce başlık açmıştım dikisim tutmadı diye açılmıştı şimdi dikişlerim düştü 6 gündür falan 10 11 tane dikisim düştü afedersiniz vajinamin alt tarafında delik kalmıştı şimdi o kısım kapanır gibiydi bugün elime ip parçaları geldi tekrar ve kanamam azalmıştı tam o kısımdan tekrar çoğaldı kanamam ve çok kırmızı koyulaşıp çok azalmıştı kanamam öyle olunca çoğaldı eğilip baktığımda alt tarafta tekrar açılma olmuş gibi ve o kısım kanıyor 23 gün oldu doğum yapalı 23.günde dikiş atabilir mi tutmayıp normal mi