seho sadece anne sütü ile mi besleniyor bebeğiniz? Öyleyse on güne kadar beklenebiliyormuş ama mama daha erken. Benim kızım hem meme hem mama ile besleniyor. 5 gün yapmadı geçen çok rahat sızdı, ağlıyordu. Zeytinyağı içirmek, poposuna sürmek işe yaramadı acile gittik. Film çektiler, sonra lavman yaptılar. Çocuk bir kilo kaka yaptı neredeyse. Keşke daha önce gitseydim dedim. Elinizde fitil varsa onu da kullanabilirsiniz. Ya da bizim gibi acile gidebilirsiniz ama fazla beklemeyin bence