Hasretemrah Kızlar bugün 4. Ay aşımızı olduk ama oğlumun çok ateşi var sabahtan beri 3.kez ateş düşürücü veriyorum bana mısın demiyo çok huysuz sizinkiler nasıl geçti korkuyorum ya ilk defa bu kadar ateşlendi
Dilaraaaaaaa Hasretemrah benim oğlum bu kadar sık ateşlenmedi gitmeden ağırı kesici ateş düşürücü verdim birde yatmadan önce. Geçmiş olsun 🎈
melosta Hasretemrah calpol düşürmemişti bizim paranox s fitil yarısını yapmıştım o rahatlatmıştı tabi ondan önce soğuk uygulama banyo herşeyi demiştim
Arzuuk62 Hasretemrah bizimkinde ateş olmadı ağrısı oldu için bi kaç gün mızmızdı sadece ılık duş eklem yerlerine limon sürün
Hasretemrah Şuan 38 buçuk ayağımda duruyo öylece hiç böyle olmamıştı sabaha kadar başında beklicemecbur