Kızım 7aylikken kendiliğinden emzigi bıraktı zaten sadece uykuya geçişte kullanıyordu 9 aylıkken de akşam yatarken verdiğim biberonla mamayi bıraktı ama zayıf olduğu için mama takviye yapıyordum mama yerine akşam ne verebilirim benim kızım gibi kendiliğinden böyle Bırakan oldu mu şimdi kendiliğinden memeyi bırakmasını umuyorum suan 1 yasinda 🤣🤣