Merhaba hanımlar 1 ay 4 günlük bebeğim var sezeryan ile doğum yaptım başta sütüm gelmedi damlalarla çaylarla getirdim daha sonra bebeğim 17 gün küveste kaldı idrar yolu enfeksiyonundan sütümü hep sağdım herzaman azdı zaten sütüm 20 cc en fazla 30 cc geliyor şuandada öyle en fazla 30 cc geliyor sağdığımda mama takviyesi yapıyorum ama böyle giderse bebeğim beni bırakacak ne yapmam lazım sütümün artması için lütfen yardım edin