Papatya2636 bizde 3 ay 13 günlüğüz aynı sorunları bende yaşıyorum. Hatta ayagimda yine sallıyorum ama uykuya direniyor Max iki dakika emiyor sonrada huysuz oluyor çünkü biliyorum ki aç. Ve aç oldukça iyice uyumuyordu ta ki annem kaşıkla sütümü icirene kadar. Çok zor oldu ama içirdi. bugün bende iki çocuklu bir arkadaşıma sordum 4. Ay atağı dedi erken girmiş onun bebeği de.