Kızlar sağlık ocağına krem yazdırdım iki tane sürüyorum geciyo sonra yine aynısı poposundaki isilikler bı turlu geçmiyor ya sıcaklardan sanırım sürekli oluyor sırtındada var ama poposundaki bı turlu geçmiyor çok kötü olmuş hergun duş aldiriyorum günde bikez anca aldirabiliyorum onerebilceginiz krem vs varmı güzel 🤔