Aylinprensesinannesi Sukrann_6 iyi bir maya ve günlük süt canım kendim mayalıyorum , yoğurt makinamda var ama kendi yaptığım daha güzel oluyor bence
Zorbey Aylinprensesinannesi benim bebeğimde dört aylık az az tadımlık verdiğimde geri tukuruyo normal mi acaba