Hanımlar merhaba , Ben daha yenidoğan annesiyim şuan için bebişim 11 günlük. Size soru şu ki doğumdan nekadar süre sonra saçlarınızı boyattınız? Emzirme bitişini beklesem belkide yıllar beklicem bu yüzden emzirirken de boyatan var mıdır? Okuduğuma göre saç boyasıyla süte kimyasal geçmiyormuş fakat daha doktora gitmedim soramadım ona da