Cnmcnm benimki de saat de bir iki saatte bir emiyor. Ama bu doymadığından mı kiii. Çişli bez sayısı gayet iyi aslında. 🤷♀️
Bilgeefe02 5 6 saat uyuyormuş ne kadar güzel☺️☺️ Bizimki de uyusa keşke.
Mubosunannesi yaa benim kızım o kadar süre emmiyo. En fazla 10 dk emiyo genelde 7 8 dk filan emiyo hatta . Acaba o yüzden mi gün içinde 1.5 2 saat de bir emiyor çabuk mu acıkıyor 🤷♀️🤷♀️