Kubralya1 1 yaştan sonra gece beslenmesini kesmek çok zor oluyor 😕
Hele ki uykuya o şekil geçiyorsa büyük uğraş gerektiriyor..
Uyku eğitimi yapanlar var ama ben onlardan olamadım 🤷🏻♀️
Bi 9 aylıkken denemiştim emzirmeden uyutmayı bir de 13 aylıkken denemiştim. 2sinde de başarısız oldum çok ağladı dayanamadım. sonra da saldım zaten 😏 gittiği yere kadar emzirdim gece gündüz..
22.5 aylıktı tümden memeyi bıraktık 🥲