Rez burda doğum esnasında nasıl ıkınılacağı ne şekilde dikiş atıldığı ve sezaryenin nasıl yapıldığı falan da yazıyor siz doğumunuzu da burda yazan yazılara göre kendiniz yaptınız galiba. Saçma konuşuyorsunuz siz de doktor değilsiniz ben de bir çocuğa bir şey olduğunda internette yazan yazılara göre hareket edemeyiz eğer öyle yapıp çocuğu hastaneye götürmezsek cahillik olur doktorlar bile muayeneden tam teşhis koyamayıp röntgen tomografi falan istiyor siz ise bakıp teşhis koyuyorsunuz cahil cesaretinize hayran kaldım. Birde kendinizce laf sokma çabanız yok mu🤦♀️