Hanımlar merhaba benim oğlan 14 aylık üç dört gün önceye kadar çok güzel iki uyku yapıyordu. Sabah 8de kalkıyordu 10.30da bir saat uyuyor 11.30da uyanıyordu sonra ikinci uyku için14.00 yatıp en az 2 saat uyuyordu. Akşam uykusu 21-21.30 arası değişiyor. Gel gelelim ki gündüz uykularını çok kısalttı uykuya direnmiyor yattığında uyuyor ama az uyuduğu için gün sonuna doğru çok huysuzlanıyor. Acaba tek uykuya düşsek mi? Sizin bebeler nasıl yapıyor