Asiyyrr bahsettiğiniz şeyin adı sakral gamze. Popo üzerinde gamze goruntusu oluyor. Benim bebeğimde de vardı hatta ultrason sonucu açıklık olabilir diye 1 aylıkken emar cekilecekti. Biraz daha bekleyelim derken onlarca doktora goturdu. Sürekli sıvı gelmesi konusunda temkinliydik takip ettik ve bir problen görmeyince doktorlar emarda cektirmedik. Hatta açıklık olan bebek sayısı çok azdır yürüyemez idrarını tutamaz engelli olur vs gibi cümleleri çok duyduk. Şimdi kızım 1,5 yaşında ve oturmuyor tüm gün geziyor 😊