Pamukhanim siz 160mışsınız ben 150yim. Eşim de kısa öyle çok uzun değil. 170.
Kızımızın beklenen bir boy ölçüsü var bu verilere göre ama daha fazla olur daha az olur bilmiyoruz. Şu an 12 aylık ve 74.5cm. Doktora sordum biz kısayız bebeğimiz nasıl olur diye. tabi merak ediyor insan. Doktor 2 yaşından önce kısa ya da uzun olacağı belli olmaz dedi. Tabi genetik olduğunu da ekledi.