Uzun süredir sevi bebenin reflü yatağımda yatıyor doğduğundan beri onu kaldırıp beşiğinde yatırmayı denemeye korkuyorum açıkçası rahat edemez vs diye ama denemem lazım ama biz genelde hep emerek uyuyoruz yani midemiz baya dolu oluyor yüz üstü sıkıntı yaratırım acaba diye düşünüyorum