Neseee Hanımlar malesef doğum kiloları pek gitmedi ve sezaryen göbeği derdi başımda. İşe başlıyorum eylülde pantolon almam gerek ama bir türlü doğru pantolonu bulamıyorum. Şöyle rahat şık ve zayıf gösteren önerilerinizi bekliyorum.
Deletedmom_109 Neseee şimdi boyunuzu bilmiyorum ama yüksek bel culotte pantolonlara ve mom jean tarzı pantonlar iyi oluyor. Binici pantolonlar da aynı şekilde
Neseee Deletedmom_109 nerden alıyorsunuz pantolonları trendyoldan aldım olmadı garip bi şekilde bi de yorumlarda kilo boy yazıyorlar benden daha şişmanlar oldu diyor bana olmuyor 🤷🏻♀️
Deletedmom_109 Neseee ben genel olarak deneyerek alıyorum. Mango en sevdiğimdir bu konuda bedenleri bir tık geniş benim bedenim için öyle en azından. Koton ve zaradan da alıyorum onlar tam kalıp.