yaramaz_bocegim benim kızımda öyleydi hatta sadece yemekte değil bütün gün izlerdi neredeyse, otizm riskimiz vardı ve bıçak gibi kestik.
yemek olayını da şöyle çözdüm; salona sofra bezi serdim oraya oturtup şarkılar söyledim kitaplara baktık, hayvan sesleri çıkarttım falan bu sekilde çizgi filmsiz yemeye alıştı. 1-2 ay sonra da mama sandalyesine döndük önünde hep kitapları oluyor sorular soruyor