Nezihanur Buyuk bir ihtimalle gaz sancısı ve artık kolikleşmiş.. Doktorunuza gidip sabsimplex damla yazdırın ve Spasmo Panalgine fitil..
Doktorunuz zaten bilgilendrr..
Şuan seni o kadar iyi anlıyorum ki benim bebegim de oyleydi sürekli morarana kadar ağlardı hiç uyumazdı 5 dk da bir uyanır cıglık cıglıga aglardı..
Gaz damlası kullanıyodum herseyı yapıyordum ama susmuyor du.
Megersem kullandığımız damla yetersiz gelmiş ve az az ıcınde kalan gazlar birikip artık kolik hale gelmişti.. Bu dediğim damla ve fitili duymuştum doktoruma söyledim kullanabilirsin dedi yazdı ve 2 günde bebegim normale döndü fitili verdiğim gün saatlerce derin Bi şekilde uyudu Cunku artık oda yorulmuştu ağlamaktan.
Sıcak banyo
Havluyu ısıt ayağının altına koy
Bu dediklerimi al 2 gün veriyorum düzelicek