F2411 Emzik destek midir. Düşünce uyanmıyorsa problem değil diye düşünüyorum. Biraz büyüyüp kendileri ağzına alıyormuş öyle diyorlar. Uyku eğitimi verip bu durumu yaşayan var mı yorumlarınız neler??
iremnr F2411 eğitime başladık ama desteksiz uyutmaya haftaya geçicez şuam sadece uyurken emzik kullanıyor ama son günlerde devamlı gidip emziğini veriyorum emzik destek oldu. Sanırım bırakıcaz. Aslında bırakmak istemiyorum ama böyle eğitimin hiç bi anlamı kalmıcak. Daha 4 aylık kendi alamıyor
Baakpnr- F2411 emzik destek evet , kızım sadece destek olarak emzik kullanıyor kendim uyku egıtımı verdim ayakta sallıyordum , zamanı gelince emziği de bıraktırırım insallah 🥰
F2411 oglumuz01 Eğitmenlerin sayfalarına bakıyorum hep emzikli bebekler gördüm. Eğer gece düşünce uyanıyorsa sıkıntı sanırım ben de tam anlamadım ya
F2411 Baakpnr- Yani eğitim sonuç olarak başarısız olmadı ama değil mi. Çünkü benimki de şuan emzik istiyor illa sekizinci güne kadar ağladı emzik verdim sustu
Baakpnr- ezgislifeburda henüz bıraktırmadım yazın denicem inşallah, emziği de şöyle bıraktırcam 2-3 gün yanına uzanarak uyutmayı denerim uyuyana kadar ben uyumam :)
ezgislifeburda Baakpnr- emzigi daldiktan sonra atıyor döngü de kopup uyanmıyor muydu peki ilk başta şu an bende eğitimdeyim emzik destek oldu da kendide alıp takmayı bilmiyor