Elfylmzkk büyük ihtimal diş çıkarıyordur.. benim bebeğiminde dönem dönem yemediği zamanlar oldu.. doktora götürdüm iştahsız olan bir bebek bu boyda bu kiloda olmaz dedi.. yemiyorsa kendine bırak dedi.. fakat ben zorla yedirdim.. 14 aylığız ve iyi durumdayız.. dönemseldir hiç canını sıkma.. emzirmeden önce gıda ver bence güzel anne.. ben ellerini tutup zorla yedirdim.. yoğurt çok faydalı sütten daha faydalı, biberonuna koy su ekleme öyle ver ben böyle yaptım 🌸