Eliiif1
Merhaba. Bebekler 40 ı cıkana kadar bağırsak oluşumları meydana gelir, hepp ıkınırlar. Korkmayın, uykuda ıkınırlar, uyanınca, uzun dakikalar ıkınırlar. 40 ı cıkınca daha düzenw giriyor, sıcak uygulama yapın, cok sıcak olmayan suyu kovaya koyun, bebeği kollarından tutun ve bekletin acaip rahatlatıyor. Yine havlu ısıtın ve yakmayacak derecede bağırsak üzerine koyun. Siz de gaz yapan yiyecekler asla tüketmeyin. İnek sütü, çiğ sebzeler vs asla yemeyin. İntsg dan ebetülin hesabında, öne çıkarılanlarda 12.haftada ıkınmaları anlatıyor video şeklinde hemen izleyin.