mA_06 Sürekli emmek istiyor ağzı boş durmuyor, elini ağzına goturemiyorda, sürekli salyasi akıyor, emzik veriyorum sürekli, ama kollarimi falan emiyor yaliyor sürekli uyuyamiyor ne yapmalıyım ?
sunshinednz mA_06 endişelenmeyin kısa zaman içinde yapar kendi. Benim kızım da 2 ay 17 günlük. Yeni yeni bir haftadır falan elini yalıyor. Haklısınız ama sürekli dili dışarıda, bir şeyleri yalamaya ağzına sokmaya çalışıyor. Bu dönem böyle sanırım
gamzekuzey2505 Doktorumuz bize bu dönemin oral dönem oldugunu ağzıyla nir şeyleri keşfetmeye başlayacagını ellerini ilk keşfetmeye başladığı için ellerini emmek istediğinş normal oldugunu söyledi tükürük olayı artıcak da demişti korkma yani normal
mA_06 gamzekuzey2505 ellerini ağzına goturemiyor, sürekli hareket halinde sorunda o kendini yedi bitirdi
Deletedmom_1 gamzekuzey2505 benim bebeğim ellerini ortada birleştirmiyor. Sizinki birleştiriyor mu ortada iki eli birlikte oynuyor mu?
Dlshnn3 mA_06 benimkide 2 ay 8 günlük sürekli ellerini emmiyor omzuma aldığımda omzumu falan emmeye çalışıyor normal yani aç olduğundan değil hatta geceleri kendini uyandırıyor ellerini emmdiği için normal çocuğa ellerini keşfetme diyemeyiz sonuçta😂
mA_06 Dlshnn3 keşke ellerine emebilse emmiyor ellerini kesfestmesi için ne yapicam bilmiyorum sadece omzunu falan emiyor oda kucağımda uyurken emzik ile yetinemiyor
Deletedmom_1 Dlshnn3 benim bebeğim ellerini ortada birleştirmiyor. Sizinki birleştiriyor mu ortada iki eli birlikte oynuyor mu?
Deletedmom_1 mA_06 2 ay 10 günlük gibi başladı benim bebeğim de. Ama ellerini ortada birleştirmiyor. Sizinki birleştiriyor mu ortada iki eli birlikte oynuyor mu?
mA_06 Deletedmom_1 bir kere kendim kendi elini ağzına götürdüm, emdi çok mutlu oldu, ama kendi yapamıyor, zamanla mi yapiacak
Dlshnn3 Deletedmom_1 yok öyle alkış yapar gibi birleştirdiğini henüz görmedim gözünü kasıyor burnunu kaşıyor parmağını emiyor
gamzekuzey2505 Deletedmom_1 benim bebeğim de birleştiremiyor henüz 2 ay18 günlük 1 günde bile değişebiliyorlar acele etmiyorum🥰
mA_06 Deletedmom_1 eli kolu her yeri sürekli hareket halinde ama bu becerileri ben onda nasıl gelistiricem geç mi kaldim bilmiyorum, kendi mi yapicak
Deletedmom_1 mA_06 Ben de bir hafta öncesine kadar elini emmiyor diye kendim ağzına sokuyordum şimdi de genelde sadece sağ elini ağzına alıyor
Deletedmom_1 mA_06 hayır hayır Hareketli bir bebeksi hiç korkmayın inşallah bir hafta on gün içinde kendi ellerini emmeye başlar korkmayın