Çok yeni ikinci kez anne oldum , ilk kızım 27aylık diğeri 8gğnlük🥺 alışmaya çalışıyoruz hepimiz ama nedense kendimi hiç tutamıyorum ağlıyorum hep 😫 ilk kızımda düzeni olsun vs her şeyi oturtmuştum ama şimdi sil başa döndük nasıl yapacağım nasıl olacak ev yemek çocuklara ilgi derken düşünüp ağlıyorum başaramayacak gibi hissediyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz