Bebeğim 4 ay 10 günlük ve proktokolit tanısı var. Yani süt ve süt ürünleri alerjisi . 4-5 gündür ishali var günde 5-6 kez kaka yapıyor bazen daha fazla sıvı kıvamda. geçen gün de kan çizgileri vardı. Bugün gaita testi yapıldı. Bol lökosit görüldü yazıyor. Başına gelen var mı?