Allah aşkına bir fikir bir akıl verin aynı durumu yaşayan anneler ben tıkandım bittim tükendim artık. Oğlum 25 aylık 12 gün önce tuvalete alıştırmaya başladım ilk 2 gün iyidi sonraki günler altına kaçırmalar veya tuvalete yapardı ama son 3 gündür tuvalete gitmemeye direniyor ve tuvaletini de tutuyor hem çişini hem kakasını. Bu sabah 10da çişini zorla yaptı ve bir saat önce yaptı sürekli eli pipisinde biliyorum çişi var oda sürekli kaka diyor (çişe de kaka diyor) tuvaletin kapısına gittiğimiz gibi geri odaya kaçıyor, kakasını da yapmıyor 2 gündür biraz önce tuvaletin kapısına geldi içeri gelmek istemedi halının üstüne yaptı artık evi geçtim yeter ki yapsın Allah korusun apandisi patlayacak diye korkuyorum, lütfen bir akıl verin bez bağladım onu da kabul etmiyor ne yapacam gerçekten çıldırmama az kaldı