Kızlar merhaba.3 ay 17 gümlük bebeğim var. Doğduğu zamanlar başı çok güzeldi ama sanırım yatırdığım pozisyondan kaynaklı yukarı doğru sivrileşmeye başladı. Bende bu duruöu cidden kafaya taktım. Yan yatırsam düzelir değil mi ? Düz yatırmayı kesmem lazım sadece bazı geceler hiç uyumadığı için yanıma alıyorum düz yatıyordu sanırım orada alıştı. Balına gelen var mı ? Ne gibi yollar izlemeliyim