Serpilctn biz 4 buçuk aylık başladık ama doktor önerisi ile bence doktorunuz tavsiye etmediği müddetçe bekleyin. Biz anneler hemen başlayalım istiyoruz ama ek gıda dönemi zor, sabır gerektiren bir süreç. Benim oğlum alerjik bebekti kilo alımı çok yavaşladığı için başladık. 3 gün kuralı ile havuç patates kabak gibi sebzeleri haşladım cam rendeden geçirdim ve verdim. İlk başlarda pütürlü gıdalar rahatsız edebiliyor ama çabuk alışıyorlar. Oturmaları çok önemli biz kucağımızda dik tutuyorduk 🌸