Merhaba arkadaşlar, biz 10 aylık olduk ilk kan damlasına aile hekimin verdiğini kullandım sonra bebeğim huysuz olunca acaba damla mi yaptı ki diyerek ocean microfere geçtim, 9. Ayda kan değerine bakılınca dr ferro sanol şırup yazdı ama bebeğim kesinlikle içmiyor bugun tekrar dr kontorl için. Gittim dr mutlaka içirmen lazım dedi gerekirse aile hekimin verdiğini iste onu kullan dedi yada özel olrak al sidefer vs dedi
Aile hekimin verdiğini kullananlar varmi acaba ne gibi ya. Etki oldu