RedFlower_
Merak etmeyin bana doktor 6 ay uzamaması normal demişti başk multi vitamin kullanmıştık başta işe yaramıştı boyu uzamıştı. O bitti bir aydır da argivit focus kullanıyorum. Bunun da işe yaradığını gördüm. Muhtemelen bir kutu daha argevit focus alıp multivitamini kullanmayı bırakırım fazlası kullanılmamalı çünkü.