Zehra2205 reflü mamaları var birde eğer 3. Aydan sonra falan geçmezse ilaç veriyorlar doyurunca sırt üstü birakmayin gazını cikarmadan uyutmayin sadece anne sütü alıyorsa dikkatli beslenin kilo takibi önemli reflü maması düşünürseniz muhakkak doktor fikri alın doktor hemen anlıyor zaten anlatınca refluyse ama bebeklerin kusması normal böyle emerken boğulur gibi olursa kusarken huzursuzluğu sürerse kilo alımı yavassa falan teşhis koyuluyor