Kaktusanne Merhaba 50 günlük bir bebegim var. Emdikten 1 saat sonra lansinoh elektrikli göğüs pompası ile iki göğsümden toplam 60 cc sut geliyor. Sizce az mı? Nasıl arttirabilirim?
AselG Kaktusanne maşallah bence gayet iyi🧿 emdiği halde bi saat sonra 🤲 nazar değmesin kötü düşünme ayrıca ne kadar az diye düşünürsen azalır psikolojik sanıyorum birazda😎