Merhaba. Graves hastaligim var, yeni cikti. Gunde 2 tane hapla baslangic yaptik. Doktor bu dozda emzirebilirsin dedi, dozu arttirirsak emzirmezsin dedi. Baska doktor garanti veremem dedi. Icim rahat etmiyor yine de. Benimle ayni durumu yasayan var mi? Ne yaptiniz? Doktorunuz nasil yonlendirdi?
Tesekkurler.