Kuzeybabyy 2 3 gunde kesilir dedi komsum umutlandim sizin 3.gununuz bugun nasil memislerin durumu ? Bebisle gece 3 defa uyandi birinde digerlerine gore fazla agladi ama cok da uzatmadi digerlerinde ustume yatirdim kucagima yatarken kendimi de sallaya sallaya uyudu. Emerek uyuyordu. Ayakta sallanmayi da bastan beri hic isyemiyordu. Kafasini gogsume koyu0 uyudu gece uyandiklarinda… demin oglen de arabada uyumustu direkt yatirdim ama dun oglen 2 saat yatakta oyalandik uykusu opmasina ragmen kalkip kalkip oynayip geldi ben yataktan kalkmadim hic…
Emmeyi birakmaninsonucu olarak beklentim gece uyanmamasi bakalim hep oyoe diyorlardi ya ne olacak acaba… 2 yildir 2 3 saatte bir uyanarak bazen daha kisa araliklarla onu uyutmaya calisarak gecti. Cani sag olsun da… emmeyi birakinca duzelor diyorlardi hep ins. Diyorum. :)