3 aylık bebeğim gece saat başı uyanıyor ağlıyor emiyor uyuyor. Hatta gece emzik niyetine kullanıp mememi bırakmadı bastı çığlığı 2 saat emmesi aç olması mümkün değil.
Gündiz uyur dedim yok hem uyumuyor hem ağlıyor yaa sadece memede susuyor otur otır belim koptu su içmek bile lüks oldu şu an
Son 1 aydır böylee
Öncesindeki 1 ay akşam 8 9 gibi yatar 4 saat uyurdu bende yemek yapardım ama şimdi 4 saatlik uykı hiçç yok en fazlası 1.5 bugünd oda olmadııı
Yatağı bile toplayamadın şu saate ev almış başını gidiyor
Uykusuzluğuma mı ağlayım
Yorgunluğumamı
Yoksa evin batmkl haline mi hee birde yemek yok
Hamd olsun nasip eden Rabbime tabiki ama gece sık uyanmak beni mahvediyor