Metroda bastım en son kartım düşmüş aynı gün içinde farkedince hemen 153 arayıp kartımı kapattırdım yenisi için başvuru yaptım 60 tl yeni kart parası ödedim ertesi gün kartımı almaya gittiğimde kartımın kapalı olduğunu usülsüz kullanım olduğunu 660 tl karşılığında geri alabileceğim söylendi. Bu nası bi saçmalıktır ben anlam veremiyorum. O an kartımı kimde yalakadılarsa tc kimlik numarasını alıp cezayı ona yazsalardı burda benim suçum günahım ne o parayı ödeyebilcek olsam anne kartıyla işim ne böyle bişey başına gelen var mı napıcam ya ödemem çok zor bu parayı kartsızda olmuyor