Birbirimize deneyimlerimizden bahsedelim 2 ay oluyor bebeğime kavusali 🤗insan yanında kendi gibi birilerini arıyor gurbette olunca yalniz hissediyorum kendimi şükür eş dost çok ama zamane annelerle fikir alışverişi yapmak daha rahat eski zamanla şimdiki zman ve imkan farklı tabi aynı dili konuşmuyor gibi geliyor her iki taraf içinde